Appdent to narzędzie stworzone z myślą o zarządzaniu zespołem stomatologicznym. Każdy z pracowników korzysta z indywidualnego panelu i po zalogowaniu jest powiadamiany o przypisanych do niego zadaniach, ogłoszeniach i ocenach. Dzięki temu żadna ważna informacja nie zostanie pominięta. Przyjazny, kompleksowy i łatwy w obsłudze program ułatwi i przyspieszy pracę każdego gabinetu.
Zawiera wszystkie informacje związane z funkcjonowaniem gabinetu. Tu znajdziesz procedury według których ma pracować personel, precyzyjne opisy wykonywania zadań i obowiązujących w gabinecie standardów.
Możesz skorzystać z dostępnych procedur, wprowadzić modyfikacje dostosowując je do swoich potrzeb albo stworzyć własne.
Procedury przydzielasz zarówno do wybranych pracowników jak i grupy (np. lekarzy, asystentek, recepcjonistek).
To miejsce, w którym po realizacji każdego zadania zostawiasz pracownikowi istotne uwagi i wskazówki. Masz gwarancję, że żadna informacja nie zostanie pominięta.
Zlecasz zadania i przydzielasz procedury. Możesz sprawdzić listę zadań, które przydzieliłeś wybranemu pracownikowi i stan ich realizacji.
Masz bieżący dostęp do statystyk pracy personelu. Widzisz, jak pracownik jest oceniany przez zespół.
Na bieżąco oceniasz i komentujesz jakość pracy każdego członka zespołu.
Oceny mogą być pozytywne, negatywne i neutralne.
Masz przegląd jakości pracy na przestrzeni bieżącego lub poprzedniego miesiąca a nawet całego roku. Jeżeli sytuacja tego wymaga, reagujesz na niepokojące sygnały.
Oceny każdego członka zespołu są widoczne dla właściciela/menedżera gabinetu. Pracownicy zobaczą tylko swoje noty i te, które wystawili współpracownikom.
Sprawdzasz, jak sam jesteś oceniany.
Moduł wykorzystujesz, kiedy chcesz przydzielić nowe zadanie lub sprawdzić co sam masz do zrobienia.
Zlecając zadanie, wybierasz z listy jego odbiorcę, wpisujesz polecenie i określasz termin realizacji. Możesz uzupełnić tekst o dodatkowe uwagi bądź dodać załącznik.
Sprawdzasz czy wszystkie Twoje polecenia zostały wykonane, wybierając z menu opcję „zlecone zadania”. Przy okazji skontrolujesz, jakie są zaległości.
Tylko właściciel/menedżer ma dostęp do listy zadań każdego z pracowników. Członkowie zespołu widzą tylko swoje zlecenia.
Wirtualne pomieszczenie socjalne, w którym publikujesz wszystkie istotne informacje.
Miejsce, w którym ustalasz temat i treść ogłoszenia, określasz datę publikacji i wygaśnięcia informacji oraz wysyłasz ją do innych pracowników.
Masz gwarancję, że wiadomość szybko dotrze do wybranych przez Ciebie osób. Sprawdzisz też, czy zapoznały się one z nowym ogłoszeniem.
Moduł dostępny dla właściciela/menedżera gabinetu.
W tym miejscu znajdziesz informacje i statystyki dotyczące pracy całego personelu. Widzisz, czyja praca jest najlepiej oceniana, a kto zbiera najwięcej negatywnych komentarzy.
Możesz sprawdzić, ile zadań wykonywała konkretna osoba. Przy okazji masz informację o zaległościach, ocenach i znajomości poszczególnych procedur.
Kontrolujesz realizację zleconych zadań w określonym przedziale czasowym i porównujesz te informacje z danymi z ubiegłego miesiąca.
Moduł widoczny dla właściciela gabinetu.
Elastyczny system zarządzania uprawnieniami. To Ty decydujesz, do jakich informacji mają dostęp poszczególni członkowie zespołu.
Przypisujesz uprawnienia i procedury do konkretnego stanowiska (możesz też zablokować dostęp do wybranych procedur konkretnej grupie pracowników).
Przypisujesz pracownika do stanowiska i grupy.